logo نمایندگی hp

hp خدمات پس از فروش محصولات

کلیه فعالیت های متعهد شده توسط شرکت است که در طول زمان، ایجاد ارزش مفید می کند. با افزایش رضایتمندی مشتری سنجیده می شود و تنها همراه با محصول یا مجموعه ای از محصولات مملوس می باشد.

:خدمات به دو دسته تقسیم می شود

تشویق و تسهیل فروش محصول و خدماتی که منظور از آن افزایش منافع مشتری در مدت استفاده محصول است*

رضایتمندی مشتری حین استفاده از محصول*

در دنیای رقابتی امروز که تفاوت چندانی در محصولات نیست ، تفکر ارتباط خدمات و رضایت مشتریان مدت هاست که ایجاد شده است و نشان می دهد: بین کیفیت خدمات ، رضایت خریدار و وفاداری مشتری ارتباط هایی وجود دارد.

.در بازار صنعتی ، فروشنده بر فروش و تحویل فیزیکی محصول تمرکز داشته است و خدمات مشتری را چیزی اضافه می داند. اما گارانتی پردیس طلایی سعی در توجه و تنظیم گسترده تر از آنچه مشتریان واقعاً نیاز دارند و می خرند ، دارد.

گارانتی پردیس طلایی با مرکزی بودن سیستم خدمات و داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیر و نصب ماشین های اداری و لوازم مصرفی تحت برند پردیس چاپگر باران (نمایندگی محصولات اچ پی)در سراسر ایران خدماتی هر چه بهتر و بیشتر به مشتریان گرامی را ارائه می دهد که منجر به رضایتمندی و خشنودی مشتریان می گردد

Back to top