logo نمایندگی hp

شرایط گارانتی پردیس طلایی >>پرینتر


الف. در حفظ و نگهداری کارت خود دقت فرمایید زیرا المثنی صادر نمی گردد

ب.دریافت ضمانت نامه به منزله پذیرش شرایط ضمانت نامه از طرف خریدار می باشد

ج.خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده در محل تعمیر گاه ارائه می گردد.

چ.هزینه های مربوط به ارسال دستگاه به واحدخدمات شرکت به عهده خریدار می باشد

ح.ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عیب دستگاه الزامی است در غیر اینصورت هزینهتعمیرات ولوازم به صورت نقدی دریافت می گردد.

خ.ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام ارزش قانونی دارد درصورت مخدوش شدن ویا عدم وجود هولوگرام کارت ضمانتنامه فاقد اعتبار است

د.مدت اعتبار گارانتی 1 سال پس از صدورمی باشد

ذ.چناچه پلمپ دستگاه باز شده باشد ویا شماره سریال ضمانت نامه یا دستگاه مخدوش ویا با یکدیگر مطابقت نداشته باشد ضمانت نامه از درجه اعتبار ساقط است


:گارانتی در شرایط زیر قابل اجرا نیست

در صورت استفاده از تونر و جوهر ویا کارتریج غیراستاندارد ویا شارژ کارتریج،درصورت استفاده ار کاغذ غیراستاندارد از نظر وزن.اندازه.وجود منگنه وسوزن

.خرابی دستگاه ناشی از نوسانات برق ،نفوذ مایعات،اتش سوزی،واردامدن ضربه،استفاده نادرست از دستگاه،تخریب عمدی،سرویس و تعمیرات توسط افراد غیر مجازواستفاده از لوازم نامرغوب و غیر استانداردوهرگونه ایراد فیزیکی.

وسایل وتجهیزات جانبی بدنه،لوازم مصرفی،کارتریج،هد،درام،تونر،منبع تغذیه وبرد فورمتر شامل گارانتی نمی باشد.

رفع اشکال از کامپیوترشبکه سیستم عامل نرم افزارهای جانبی ونصب درایوربه عهده شرکت گارانتی دهنده نمی باشد ودر صورت رفع اشکال هزینه مربوطه دریافت می گردد.

Back to top