logo نمایندگی hp

hpخدمات پس از فروش محصولات

کلیه فعالیت های متعهد شده توسط شرکت است که در طول زمان، ایجاد ارزش مفید می کند. با افزایش رضایتمندی مشتری سنجیده می شود و تنها همراه با محصول یا مجموعه ای از محصولات مملوس می باشد.

:خدمات به دو دسته تقسیم می شود

تشویق و تسهیل فروش محصول و خدماتی که منظور از آن افزایش منافع مشتری در مدت استفاده محصول است*

رضایتمندی مشتری حین استفاده از محصول*

در دنیای رقابتی امروز که تفاوت چندانی در محصولات نیست ، تفکر ارتباط خدمات و رضایت مشتریان مدت هاست که ایجاد شده است و نشان می دهد: بین کیفیت خدمات ، رضایت خریدار و وفاداری مشتری ارتباط هایی وجود دارد.

.در بازار صنعتی ، فروشنده بر فروش و تحویل فیزیکی محصول تمرکز داشته است و خدمات مشتری را چیزی اضافه می داند. اما گارانتی پردیس طلایی سعی در توجه و تنظیم گسترده تر از آنچه مشتریان واقعاً نیاز دارند و می خرند ، دارد.

گارانتی پردیس طلایی با مرکزی بودن سیستم خدمات و داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیر و نصب ماشین های اداری و لوازم مصرفی تحت برند پردیس چاپگر باران (نمایندگی محصولات اچ پی)در سراسر ایران خدماتی هر چه بهتر و بیشتر به مشتریان گرامی را ارائه می دهد که منجر به رضایتمندی و خشنودی مشتریان می گردد.


شرایط گارانتی پردیس طلایی >>پرینتر


الف. در حفظ و نگهداری کارت خود دقت فرمایید زیرا المثنی صادر نمی گردد

ب.دریافت ضمانت نامه به منزله پذیرش شرایط ضمانت نامه از طرف خریدار می باشد

ج.خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده در محل تعمیر گاه ارائه می گردد.

چ.هزینه های مربوط به ارسال دستگاه به واحدخدمات شرکت به عهده خریدار می باشد

ح.ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عیب دستگاه الزامی است در غیر اینصورت هزینهتعمیرات ولوازم به صورت نقدی دریافت می گردد.

خ.ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام ارزش قانونی دارد درصورت مخدوش شدن ویا عدم وجود هولوگرام کارت ضمانتنامه فاقد اعتبار است

د.مدت اعتبار گارانتی 1 سال پس از صدورمی باشد

ذ.چناچه پلمپ دستگاه باز شده باشد ویا شماره سریال ضمانت نامه یا دستگاه مخدوش ویا با یکدیگر مطابقت نداشته باشد ضمانت نامه از درجه اعتبار ساقط است

Back to top